8. tammikuuta 2015

Porkkanapaketti ja muutakin!

Mulla tuli tänään kutka, että pakko käyvä lankakaupassa, enkä ees ollut käynyt kurkkimassa lankakaupan FB-sivuja.
Jaiks, mitä ihanuuksia löyty!
TukuWool-lankaa.
100% kotimaista villalankaa. Tässä oli PALJON ihania värejä, livenä vieläkin ihanempiä värit. Värejä voit käyvä kurkkimassa TukuWool-nettisivuilla.
Tästä on pakko tehdä pipa, siis ne langat niin huuti mua siellä :D



 Tovi sitten kävin frendin luona Savossa, kävin siellä paikallisessa TaitoShop:ssa, sieltähän ostin pari kerää Austermanin Step Irish Rainbow:ta..  Ihastuin silloin väreihin, muttei ollut enää kuin pari kerää jäljellä.
Mutta meijän ehana lankakauppias oli hyllyyn ostellut ko. lankaa, pitihä mun hamstraa muutama kerä! ;)


Lisäksi mua odotti yllätys postissa! Ihmettelin, kun tuli ilmoitus suuresta kirjeestä, mietin että en oo kyllä tilannu mtn! 
Arpa onni oli mua suosinut SNY-ringissä ja sain porkkanapaketin! JEEE!
Porkkana-paketin takana on Marelo/Mahen maailma - blogista. KIITOS! <3