21. lokakuuta 2013

Inventaarioo

Säilöön lähössä

 Mullon varmaan lähemmäks 50kg lankoja, elokuussa nimittäin oli jtn 45kg ;) Mutta oon sen jälkeen _sortunut_ ostamaan lankoja... *yskii* ...voi ei, sanoinks mää ton ääneen ;).
Tyhjiöpussit on toooosi käteviä, etenkin jos ei oo tilaa hirmusesti - ne saapi vaikka sinne vaatekaapin ylähyllylle.






Novitan-lehteä tilaan - tosin lehti ei täysin ole mieleeni, kun olen ''hurahtanut'' neulomiseen vasta vuosi sitten, niin sukat+lapaset(/pipot) on vielä kategoria mikä riittää, mutta siis tulevaisuudessa varmaan huivit, ponchot ym.. tulee ''kuvioihin''.
Novitan lehti nimittäin sisältää paljon iso töisiä (mulle ainkin)  asusteita (villatakkeja, ponchoja, villapaitoja, hamosia jne...)...






5 kommenttia:

  1. 50kiloo on aika paljon, jos oot vuos sitten vasta hurahtanut... :D Eli kysymys kuuluu... oliko sulla lankaa vuosi sitten ennen kuin hurahdit vai onko nämä kaikki vuoden sisään hankintoja? Ja tietty olet varmaan kuluttanutkin... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtään lankakerää en omistanut vuosi sitten ;) Eli kaikki on hankittu vuoden sisällä xD
      *kröhöm..sanoinks mää ton ääneen* :D

      Poista
  2. Tää täytyy näyttää miehelleni, niin ei kauhistele mun lankamäärää, joka mahtuu 4 Ikean expedit laatikkoon :D tarjouksia ja ihania uutuusvärejä on niin hankala vastustaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus täytys purkaa nuo ja lävästä yhteen kasaan ;) Sais todellisen kuvan... mutta yllättävän hyvin tyhjiöpussit pienentää vajaan 50kg satsin ;)

      Poista
  3. Ja myös minun miehelle tämä on näytettävä! :D Mies aina valittaa, että mulla on paljon lankoja, mutta oikeestaan ton sun 50kg jälkeen mulla ei oo lankoja paljon mitään :) ( Tänään taas ostin lankoja, vaikka oon ostokiellossa. Oops... ) - Henna / vaaleansinisiaunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista

Puumerkkisi piristää päivääni, se on niitä kuuluisia arjen pieniä iloja ♥


~Kiitos kaunis kommentista~